dimarts, 19 de maig del 2009

Love Story - Taylor Swift

We were both young when I first saw you / El primer cop que et vaig veure tots dos erem petits
I close my eyes and the flashback starts / Tenco els meus ulls i el flaixback comença
I'm standing there / Estic allà dreta
On a balcony in summer air / En un balcó amb aire estiuenc

See the lights, see the party, the ball gowns / Veure els llums, veure la festa, els vestits
I see you make your way through the crowd / Veig com vas cap a la multitud
And say hello, little did I know / I dius hola, jo ja m'ho pensava

That you were Romeo, you were throwing pebbles / Que tu eres en Romeo, i tu llançaves 'esperances'
And my daddy said 'stay away from Juliet' / I el meu pare et va dir 'aparta't de la Juliet'
And I was crying on the staircase / I jo estava plorant a les escales
Begging you please don't go, and I said / Suplicant-te que no te n'anessis, i jo vaig dir

Romeo take me somewhere we can be alone / Romeo porta'm algun lloc on poguem estar sols
I'll be waiting, all there's left to do is run / Jo estaré esperant-te, l'únic que podem de fer és córrer
You'll be the prince and I'll be the princess/ Tu seràs el príncep i jo seré la princesa
It's a love story baby just say yes / És una història d'amor sisplau carinyo només digues sí

So I sneak out to the garden to see you / Jo surto al jardí d'amagat per veure't
We keep quiet 'cause we're dead if they knew / Ens quedem en silenci perquè si ho sabéssin estariem morts
So close your eyes / Tenca els ulls
Escape this town for a little while / Escapem-nos d'aquesta ciutat per una estona

'Cause you were Romeo, I was a scarlet letter / Perquè tu eres en Romeo, jo era una senyal
And my daddy said stay away from Juliet / I el meu pare et va dir 'aparta't de la Juliet'
But you were everything to me / Però tu ho eres tot per mi
I was begging you please don't go, and I said / I jo estava suplicant-te que no te n'anessis, i vaig dir

Romeo take me somewhere we can be alone / Romeo porta'm algun lloc on poguem estar sols
I'll be waiting, all there's left to do is run / Jo estaré esperant-te, l'únic que podem de fer és córrer
You'll be the prince and I'll be the princess/ Tu seràs el príncep i jo seré la princesa
It's a love story baby just say yes / És una història d'amor sisplau carinyo només digues sí

Romeo save me, they try to tell me how to feel / Salva'm Romeo, ells intenten dir-me què he de sentir
This love is difficult, but it's real / Aquest amor és dificil, però és real
Don't be afraid, we'll make it out of this mess / No tinguis por, d'aquest merder ens en sortirem
It's a love story baby just say yes / És una història d'amor sisplau carinyo només digues sí
Oh oh

I got tired of waiting / Em vaig cansar d'esparar
Wondering if you were ever coming around / Preguntant-me si alguna vegada vindries
My faith in you was fading / La meva confiança en tu estava desapareixent
When I met you on the outskirts of town, and I said /Quan et vaig troabr a les afores de la ciutat, i vaig dir

Romeo save me, I've been feeling so alone / Salva'm Romeo, m'he sentit molt sola
I keep waiting for you but you never come / Encara t'espero però tu mai véns
Is this in my head? I don't know what to think / És en els meus pensaments? No sé què pensar
He knelt to the ground and pulled out a ring / Es va agenollar al terra i va treure un anell

And said, marry me Juliet / i va dir 'casa't amb mi Juliet
You'll never have to be alone / Mai hauràs d'estar sola
I love you and that's all I really know / Jo t'estimo I això és el que realment sé
I talked to your dad, go pick out a white dress / Vaig parlar amb el teu pare, ves a comprar-te un vestit de núvia
It's a love story baby just say yes / És una història d'amor sisplau carinyo només digues sí

Oh, oh, oh, oh
'Cause we were both young when I first saw you... / I és que el primer cop que et vaig veure tots dos erem petits...